Kołowrotek Shimano Stradic 4000S GTM - RC
Kołowrotek Stradic zawsze był uważany za jednego z najlepszych kołowrotków na rynku i nowy model potwierdza tę tendencję. Kołowrotek wyposażony jest w cztery łożyska i super łożysko Shimano, które są odporne na korozję i utlenianie w najtrudniejszych warunk... Pełny opis Pełny opis
Producent: Shimano® Potrzebujęsz pomocy? +420604994440
Pierwotna cena: 680,00 zł
Podobne produkty
Specyfikacje
Ilość łożysk kulkowych | 5 |
Ilość łożysk wałeczkowych | 1 |
Typ łożysk | shielded stainless steel |
Lożysko wałeczkowe | shielded stainless steel |
Przełożenie | 5,8 : 1 |
System nawijania | Aero Wrap II |
Waga | 390 g |
Nawijanie | 95 cm |
Hamulec | tylny |
Typ hamulca | fighting drag |
Szpula | aluminium CF |
Szpula zapasowa | grafit XT-7 |
Pojemność szpuli | 0,25 mm / 140 m |
Wysokość szpuli | 19 mm |
Średnica szpuli | 51 mm |
Rodzaj rączki | podwójna śrubowa |
Ciało kołowrotka | grafit XT - 7 |
Maksymalna regulacja hamulca | 3,0 kg |
Długość kolowrotka | 146 mm |
Wysokość kolowrotka | 120 mm |
Szerokość kolowrotka | 85 mm |
Długość szyi | 61 mm |
Szerokość szyi | 14 mm |
Opis produktu
Kołowrotek Stradic zawsze był uważany za jednego z najlepszych kołowrotków na rynku i nowy model potwierdza tę tendencję. Kołowrotek wyposażony jest w cztery łożyska i super łożysko Shimano, które są odporne na korozję i utlenianie w najtrudniejszych warunkach i systemem Aero Wrap II dwóch prędkości drgań dla maksymalnej wydajności. Główna szpula jest z kutego na zimno duralaluminia, grafitowa szpula zapasowa wykonana jest z XT-7. Wraz z precyzyjnym hamulcem podstawowym może być u tego typu kołowrotka do wykorzystania hamulec walki z nowo zaprojektowanym układem hamulcowym, który jest bardziej wydajny i wymaga mniej konserwacji niż to było w przypadku poprzednich typów Stradic. Hamulec walki niezawodnie pozwala odeprzeć nagły przycinek ryby. Kołowrotek jest przeznaczony do spinningu, ale możliwe jest również, aby go użyć do polowania z pływakiem i do feedera. Jest wyposażony w podwójny uchwyt.
Kołowrotek wykorzystuje opatentowane Shimano systemy :
S-System :
S system jest podstawą filozofii Shimano, która opiera się na wielu Shimano kołowrotkach. System jest filozofia podkreślając trzy właściwości: Smooth - sprawne funkcjonowanie, Silent - cicho i Strong - siła.
S - Guard: specjalnie zaprojektowane osłony są dołączone do wirnika i ciała kołowrotka. Chroni przed wodą , a także zapewniają lepszą ochronę przed przypadkowym upadkiem i uderzeniami.
S - Arm Cam: skręcenie linii i nawijanie na walek jest z najczęstszych przyczyn nieprawidłowego odlewania. Nowo zaprojektowany zintegrowany wałek zmniejszyła wystające powierzchnię, zmniejszając ryzyko skręcenia linii . Konstrukcja eliminuje ten problem niezawodnie.
S - Drag: podkładki hamulcowe są wykonane z węgla. Umożliwiają one sprawne funkcjonowanie z zero do maksymalnego obciążenia. Oni też wykazują długą trwałość.
S - Spool: Cewki dla S-systemu wykonane są z aluminium, kute na zimno. Kucie na zimno tworzy lekką szpulę o zwiększonej wytrzymałości konstrukcyjnej. Krawędź cewki pierścieniowej jest wykonany z tlenku cyrkonu pokrytego warstwą tytanu. Skład materiału to 10 razy twardszy niż stal nierdzewna. Wysoka trwałość chroni przed ścieraniem i uszkodzeniami.
S - Master Gear: Unikalna przekładnia wykonana jest z A7075 Super Duralaluminium, który jest używany w przemyśle lotniczym. Posiada wysoką wytrzymałość przy minimalnej wadze.
Power Roller :
Specjalna konstrukcja Power Roller Shimano znacząco zmniejsza skręcenie linii podczas pobierania i jest dużą zaletą przy użyciu cienkich żyłkek i plecionki
Super Stopper II :
Z kołowrotkiem ustalonym w trybie anti-reverse znajdziesz zero ruchu rękojeści dzięki Super Stopper II. Niezawodnie pozytywny za każdym razem, jej praktyczne korzyści to mikro ustawienia sczytówek i signalizatorów.
AR-C Spool :
Projekt szpula z V-kształtu zapewniając, że linia schodzi z kołowrotka w mniejszych pętlach do następnych i bardziej precyzyjnych rzutów. AR-C szpula zminimalizuje ryzyko gwałtownej reakcji.
Maintenance Port :
Otwor usługi pozwala na smarowanie części kołowrotka bez demontażu. Mały otwor jest integralną częścią każdego kołowrotka S lub SR systemu.
Aero Wrap II :
Zmniejszenie tarcia wewnętrznego poprawiło nawijanie żyłki niemal do perfekcji a zwiększonej wydajnośći. Ciasne uzwojenia w połączeniu z dwuma prędkościami oscylacji umożliwia płynne i długie odlewy.
Dyna balance :
Zmniejsza kołysanie kołowrotka i pozwala produkuje ultra gładką wydajność.
Floating Shaft II :
Kluczowym obszarem tarcia na większości stałej szpuli kołowrtków, gdzie jest wał napędowy szpula spełnia koło zębate. Projektanci Shimano pokonały ten w zasadzie ograniczenie procent kontaktu powierzchni, oraz zawierające łożyska po obu stronach wału. Powstały projekt pozostawia wał w "pływaniu" pozycji, poprawa efektywności znacznie i trwałości.