Kołowrotek Shimano Medium Baitrunner CI4+ XTB LC
Nowy Medium Baitrunner znajduje zastosowanie w dużych obszarach. Szpula może pomieścić niesamowitą długość linii. Z systemem Aero Wrap II może osiągnąć bardzo dalekich rzutów. Jest on wyposażony w sześć łożysk kulkowych A-RB i w jedno wałeczkowe do natychmi... Pełny opis Pełny opis
Producent: Shimano® Potrzebujęsz pomocy? +420604994440
Pierwotna cena: 1 530,00 zł
Specyfikacje
Ilość łożysk kulkowych | 6 |
Ilość łożysk wałeczkowych | 1 |
Typ łożysk | A-RB |
Lożysko wałeczkowe | A-RB |
Przełożenie | 5,3 : 1 |
System nawijania | aero wrap II |
Waga | 500 g |
Nawijanie | 105 cm |
Hamulec | baitrunner |
Typ hamulca | wielu dyskowy |
Szpula | aluminiowa CF |
Szpula zapasowa | aluminiowa CF |
Pojemność szpuli | 0,30 mm / 390 |
Wysokość szpuli | 32 mm |
Średnica szpuli | 63 mm |
Rodzaj rączki | metalowa śrubówa |
Ciało kołowrotka | CI4+ |
Maksymalna regulacja hamulca | 20 kg |
Długość kolowrotka | 185 mm |
Wysokość kolowrotka | 155 mm |
Szerokość kolowrotka | 100 mm |
Długość szyi | 66 mm |
Szerokość szyi | 14 mm |
Opis produktu
Nowy Medium Baitrunner znajduje zastosowanie w dużych obszarach. Szpula może pomieścić niesamowitą długość linii. Z systemem Aero Wrap II może osiągnąć bardzo dalekich rzutów. Jest on wyposażony w sześć łożysk kulkowych A-RB i w jedno wałeczkowe do natychmiastowego jednokierunkowego zatrzymania w każdej pozycji. W porównaniu do starszych modeli ma nowy projekt przekładni Hagane, co zmniejsza tarcie i zwiększa skuteczność przekazywania mocy z długiego uchwytu z aluminium do wirnika. Kołowrotek wyposażony jest w nową za zimno kutą szpuli AR-C. Największą zaletą jest masa ze względu na materiał CI4 +.
Kołowrotek wykorzystuje opatentowane Shimano systemy :
Hagane biegi - bardzo odporne koło napędowe z aluminium kute za zimno :
Koło napędowe jest wykonana technologii kucia na zimno Shimano HAGANE, bez konieczności dodatkowej obróbki. Ta technologia zapewnia długotrwałe płynną pracę, siłę, lekkość i wydajność każdej kołowrotka. W porównaniu z Hagane jest tradycyjną technologią odlewnictwa ciśnieniowego a następnej obróbki koła zębatego mniej odporne, szczególnie przy dużym obciążeniu.
Hagane Body - bardzo sztywna konstrukcja dla większej wydajności :
Hagane ciało wykonane jest z aluminium o wysokiej wytrzymałości lub ze stopu magnezu. Dlatego zapewnia się nie tylko sztywność i odporność na uderzenie, a także stabilność strukturalną, , która uniemożliwia deformacji kształtu korpusu kołowrotka. Rezultatem jest sztywna konstrukcja ciała, która zapewnia doskonałe wsparcie ruchomych elementów przekładni.
X - Ship :
Wałek zębaty przekładnii jest przechowywany na obu końcach w S-ARB łożyskach. Dzięki sprawnemu funkcjonowaniu oferuje wysoką odporność na korozję i zużycie. Koło zębate o dużej średnicy przekazuje moc na wałek zębaty. Efektem jest płynne i precyzyjne działanie oraz wysoka wydajność.
AR-C Spool :
Projekt szpula z V-kształtu zapewniając, że linia schodzi z kołowrotka w mniejszych pętlach do następnych i bardziej precyzyjnych rzutów. AR-C szpula zminimalizuje ryzyko gwałtownej reakcji.
Maintenance Port :
Otwor usługi pozwala na smarowanie części kołowrotka bez demontażu. Mały otwor jest integralną częścią każdego kołowrotka S lub SR systemu.
Aero Wrap II :
Zmniejszenie tarcia wewnętrznego poprawiło nawijanie żyłki niemal do perfekcji a zwiększonej wydajnośći. Ciasne uzwojenia w połączeniu z dwuma prędkościami oscylacji umożliwia płynne i długie odlewy.
CI4+ :
Rozwój pierwotnego CI4 materiału do uzyskania materiału z 50% większą sztywność, umożliwia produkować kołowrotki z mniejszą tolerancją i podejmowania drobnych części mechanicznych wewnątrz. Kołowrotek działa jak szwajcarski zegarek.